Thursday, December 21, 2006

Bilder fra skulen min. KEHEMU PRIMARY!!
















I november hadde dei premieutdeling paa skulen. 1300 elevar var tilstede, og prisane var for "beste i idrett", "beste elev- i kvar klasse", "best kledd/ reinaste" (som er ein.. interessant pris naar 1300 elevar har skuleuniform og provar saa godt dei kan aa vaere fine kvar dag...) osv..
Eg satt paa orkesterplass, og fikk aeren av aa dele ut "best i sport-prisen", noko som var ekstra stas, da den gikk til netball-jentene som eg kjenner saa godt!! :)
underholdninga stod elevane for, og det var kjempeflott aa sjaa!!!! THESE GUYS CAN MOVE!!! Shit.. eg blir saa utruulig imponert.. og jo meir eg ser- jo meir kompleks faar eg for mi eiga rorsle.. ooops. Eg eig jo ikkje rytme i denne stutte kroppen min.. mens desse> CAN SHAKE THEIR BOOTY




























Samme dag var det duka for fest paa skulen. Dette er eit anna syn enn vi er vane med. Herrane i forgrunnen er mine kolegaer, som saag annledningen til aa ta seg ein fest. Eg bare rista paa haudet! Ka kan en gjer? Eg kunne sjolvsagt ha gaat i protest.. men ka nytte hadde det gjort? Einaste konsekvensen det ville ha faatt var at eg mista jentene mine sitt danseshow seinare paa kvelden. Igjen: These chicks can moooove.... :)
(legg ogsaa med nokre bilde av dei coooole guttane paa skulen.. POSE kan dei..:)





1 comment:

Anonymous said...

hi, new to the site, thanks.