Thursday, December 21, 2006

RED CROSS














Det arbeidet som gir meg mest av alt her i Rundu- er aa jobbe med barna paa Red Cross-senteret!!!
Eg er her ofte, da det gir meg saa mykje aa sjaa kor mykje dei setter pris paa at eg kjem. Eg har faatt mange smaae vennar som ikkje har det berre lett i kvardagen. Kor mange som er infected av Hiv og Aids veit eg ikkje. Men eg veit det er mange. Eg veit og at alle desse barna har berre ein eller ingen foreldre og at dei ikkje faar tilstrekkelig med mat heime. Heldigvis finnes dette senteret. Her har dei vennar, her har dei folk som bryr seg, her faar dei mat, og i ny og ne faar dei nye kle... Sjaa berre desse barna kor kry og glad dei er... Den som berre hadde hatt en privar jet.. saa kunne vi flygd ned alle gamle kledene vi har paa loftet... Tenk saa glade dei hadde blitt da....!! :)




No comments: