Thursday, July 13, 2006

vinter i sør-afrika

oh lord... it's raining!! Det e SKIKKELIG pissregn her i dag... meir som--verrre enn heime!!! Men det e heilt grett. Dagane e så fullstappa av program, at om kvelden e det godt berre å slappe heilt av i den gode gode senga vår...

I dag har vi vært i en av townshippane her igjen.. det e der dei bor dei som kanskje ikkje lever heilt samme sort liv som vi gjer... men likevel et vel så bra liv læll. Dei bor i hus-som er meir som rønner, dei har lite peng, dei lagar fotballane sine av plastposar, dei kjedar seg når dei ikkje er på skulen.. men smiler likevel!!! Veldig interessant og veldig kjekkt... og eg kan ikkje vente til eg får starte på arbeidsoppgava mi på orntli!!!! Ei veke til no- med kursing, så skal eg være klar som et egg... trur eg iallefall.

Hehe.. komiske ting skjer. Heile tida. I går spurte Nyasha-fra Zimbabwe: "Lena- why do you walk like a man?" og i dag i Mbeweke (towshippen) blei eg plutselig passert av en 10 år gammel gutt som gikk utrulig rart... meir som vanvittig hjulbeint gange. Eg flira litt og spurte kompisen min om ka det der var.. før det plutselig gikk opp for meg at det faktisk var MEG han etterligna!! :) Når eg snudde meg, gikk der en hau med ungar bak meg og fnisa og knisa og fant det utrulig morsomt... hehe. sånn kan det gå. Vi fikk oss en god latter og gutten var storfornøgd. vi "high-fiva" og tok den tradisjonelle knipse-hilsen dei brukar her.

Vi snakkes plutselig. Eg e ivrig på nett no som eg har det tilgjengelig kvar dag... Neste torsdag bærs det til Namibia, og da er det ikkje godt å vite kor lenge det vil gå mellom kvar gong eg kjem meg på nett... iiiik. Det blir rart for Lena, "the material girl--from the material world...."

(Forresten så har eg fått fletta håret mitt i dag... rart, men arti læll. Alt må prøves---)

2 comments:

Anonymous said...

Hei Lena!

Bra at du trives! :) Her e alt som sagt ved d vanlige.. Jobb, trening og festing d går i.. :P Over helga begynner Jazz-festivalen i Molde, og det kommer visstnok flere fra Rotvoll nedover.. Jaffa, Rune ++ Petter, Elli, kanskje Morten, Ragnhild og Kristin B.. Bli vel uansett arti! ;)
Håpe d går bra når du reise opp t Namibia den 20. og at livet i arfrika e levbart for en fjording.. :P
Sørg for bilder og masse blog når du har sjansen da! :)

Kos deg masse!
Stor klem fra Finn A.

Anonymous said...

Hei vænnen min:)

Tenke my på dæ!du må ikke vær redd for å send maila og blogge, for æ vil vit koss du har d...neste år så e d forhåpentlivis æ som sitt dær du gjør no:)æ ska no på Moldejazzen i hælga...første frihælga på læng,så d ska fæstes...tru mæ;)
Supergla i dæ søta!

Klæm fra Lasse