Wednesday, July 12, 2006

WOW

Så e vi altså i gang… I gang med nåke som egentlig e heilt crazy. I gang med nåke som vi vel egentlig ikkje heilt visste KA vi ga oss ut på da vi sette oss på flyet på Gardermoen den 4.juli. Berre tenk dei forventningane som surra rundt i haudet våres den dagen, og berre tenk kor annerledes det er det som møtte oss her…. Og eg har berre vore her EI veke.. av FEMTITO.


Blei møtt med sang og dans på flyplassen av dei andre Score-deltakarane og lederane, og etterpå gikk turen til… HOTELLET. Vi er 20 til sammen her- fra litt rundtomkring. Canada-Zimbabwe- Zambia- Holland- Namibia og Norge. Vi e nok dei som er absolutt best representert her, og det merkes…. Blablabla- et norsk ord her, og ei norsk setning der… og mykje fliring og mykje… glede. Rett og slett. Vi har det UTRULIG bra her.eg bor på rom med Randi - fra Rena. Mamma kommenterte henne på bilde før eg for, som: ”ho der ligna jo på deg.” og det stemmer vel på mange måtar…. Og da kan dåkke jo tenke dåkke sjøl… det MÅ jo berre bli bra. Hehe. Rom nr 18—det e her dei kan få kaffe og kjærlighet dei som treng det.


Litt koko vil vi nok bli etter oppholdet her. Dei har plassert oss på verste luksusplassen… med stoooore rom (vi har soverom OG stue forresten) og et diiiigert bad. Og trådløs internett og og.. det e rett og slett utrulig herrlig. Maten e utrulig bra og uteområdet passar oss perfekt. Det e sol på dagen og litt kjøligere på natta, men ikkje meir kjølig enn at eg syns at også det e heilt ok. Det e vel ca som å være i Norge på denne tida av året… berre med den forskjell at det e vinter her no….!!Det blir vel andre bollar når vi neste veke skal flyge til Namibia og bli plassert i communitien vår.. Det blir overgang det… og utrulig spennande og rart og skummelt og lærerikt. Eg kjem vel mest sansynlig til å være i deep shit etter en mnd eller no, med tanke på at eg har lunte på størrelse med en babytiss. Men får berre krysse fingrane for at kan klare å holde kjeft til ei forandring!!!

Eg skal holde dåkke oppdatert… kjekkt at dåkke gidd gå inn og sjå… Eg vil GJERNE ha respons, og høre kor dåkke har det der heime og… J

Med beste helsing Lena-med bena.
(som lurer på å skrive på engelsk her… men som og lure på berre å la være… da eg skriv som ei funksjonshemma ku når eg skal skrive engelsk. Eg e rett og slett uegna trur eg…!! Men DA vettu… da kan jo dåkke få dåkke en heilt gratis latter, og ganske sikkert også en god en, så vi får sjå ka som skjer…..

No comments: