Tuesday, July 18, 2006

CAPE TOWN


Var i Cape Town i heile går.. hadde en utrulig fin dag, der vi blant anna besøkte Robben Island (der Nelson Mandela satt fengsla i mange mange mange år… og NEI han e ikkje død.) Kjempegodt å endelig ha en dag fri, en dag vi berre kunne tussle rundt litt, uten å måtte sitte på konferanserommet heile dagen og berre få haudet stappa fullt av hundretusenvis av ting vi må vete før vi reiser ut….

Britt, Randi og
Anders



Nico- the funny guy from Canada

Dette var en dag der vi berre kosa oss alle sammen, og trudde kanskje at det skulle ladde opp batteria våre til vi tok til på harkjøret igjen i dag…. Men den gang ei… hehe. Det blei nok litt meir vin til maten denne dagen enn det nåken av oss hadde tenkt på forhånd. Hehe.. you know how it goes…Vi e så utrulig(!) bra gjeng vi som er her, og eg e så vanvittig glad for at eg tok sjansen på det her… eg har en magefølelse som seier at det her kjem til å være top of the pops i mitt liv… te no i alle fall. Og tross alt e det jo nuet som teller… eller?!!!Håpe alt e bra heime med alle sammen… eg savna jo dåkke så klart innimellom, men ikkje meir enn at eg skal klare å leve med det… og eg ser dåkke jo igjen!! Om et år…

No comments: