Tuesday, July 18, 2006

RUNDU

Jess. Da veit eg kor eg skal.
Heilt opperst i landet. På grensa til Angola. Eg som trudde eg skulle til ørken uten do og uten dusj et heilt år, tok kraftig feil gitt... Nesten som litt skuffa for å være heilt ærlig...
I Lonely Planet står der som følger:" Rundu- a sultry tropical outpost on the bluffs above the Okavango River, has little of specific interests for tourists, but it's great to laze at one of it's

very nice lodges and take in the riverside scene" Så der vil dåkke altså finne meg det kommende året... med både dusj, do, badestrand, kjøpesenter, kino osv... jadda jadda. blir sikkert bra. Eg kan ikkje skape meg nåke bilde av det før eg faktisk e der... Eg spurte en på gruppa mi her om kor mange folk som bodde der. Sau( han heite faktisk det altså...) e en arti liten skrue- fra nettopp Rundu. han sa det som følger: "there lives about 5000, pluss minus 5-6000...." så da kan dåkke jo regne det ut sjøl..!!! :)

Skal holde dåkke oppdatert. Men akkurat no e eg- for å være heilt ærlig- DRITLEI av det kurset her.. eg vil berre komme igang!! Vil berre ut i verden og leike med ungane... DET E DET KJEKKASTE AV ALT EG VEIT trur eg....!!!


1 comment:

Anonymous said...

Lena mi Lena! La just ut en komentar på space'et ditt. Savner deg uendelig! Håper alt er bra og at vi snart "snakkes". Kjemp lei meg for at jeg ikke fikk ringt deg før du dro! Men nå skal jeg jevnlig inn og sjekke denne site'n! Mucho lovos fra swedenfarerern Sara