Saturday, April 14, 2007

DAARLIG DAG GITT

oj. daarlig ja. DAARLIG FOLKENS!!
her e jenta si som har hatt meir uflaks i dag enn ho har hatt kanskje har hatt NAAKEN gang. Og det seier vel kanskje litt?!!

Snille, fine, lille, kvite meg gikk der saa rolig og bedagelig paa vei heim fra en heil dag med fotball paa stadion. .. en bra dag, og eg var saa glad og fornogd.
Sammen med med gikk to guttar i 20-aara, og eg stussa da begge to stilte seg opp for aa pisse i vegkanten... jauda. planen deira var spikra.
Eg snudde meg, og DER var dei... "What do you want?" sa toffe meg.. "your bag" svarte dei og kom etter meg.. Eg sprang og sa "NO WAY", men det hjalp lite. Vi enda i basketak midt paa vegen.. aldri i verden om eg vill gi slipp paa veska mi. Veska mi, med det kjaeraste eg eig> Det nye kameraet mitt!! i tillegg 1000(!) kroner i kontantar og visakort og husnoklar. ALDRI I VERDEN. jauda.. eg tenkte vel lite paa at det kanskje ikkje var saa lurt aa gjere motstand, eg tenkte vel igrunn lite i det heile tatt.. anna enn ALDRI I VERDEN IDIOTAR. Veska blei fullstendig odelagt, saa eg sitt igjen med reima og lokket, lokket som staar "RELAX" paa...Men.. jente som eg er, og INGEN i sikte saa enda det med skrubbsaar paa knea og ei veske mindre.
litt flaks hadde eg da opp i det heile... for midt i mitt tapre forsok paa aa berge veska mi, saa datt telefonen ut.. og eg kunne ringe mine supre(!!) vennar saa dei tok meg til politistasjonen!

Jauda. Slikt kan skje. Det var tross alt ikkje det verse som kunne skje!!!!! :):):):):)

JO: for det verse som kunne skje skjedde etterpaa!!!!!
Etter en time paa politistasjonen reiste vi heim for aa hente lap-topen min.. eg maatte komme meg paa nett for aa ringe banken min... Vi smilte litt da bilen fikk en "BUMP" paa parkeringsplassen... HAHAHA.. vi rygga litt og kjorte over "BUMPEN" igjen. "sikkert ei av leikene til naboen min". Da Rose sa det, saa kjente eg et stikk av daarlig samvittighet, og gikk ut for aa sjaa ka slags leike... Desverre var det ikkje guttane sin leike, men MIN leike.. LAP-TOPEN!!!! VI KJORTE OVER DEN TO GANGAR!!!!!!!!!
KAPUTT.. ka du trur??
Ja, saa det har vaert min dag... Daarlig? JA.
Ka faen skal eg gjere no da? Ingen kamera og ingen lap-top.. ha ha ha.

LIFE IS GREAT, og ALT ORDNA SEG..... takk.

3 comments:

S. M. M. said...

Stakkers jente!! Sanne ting e so kjiipt!!!! Håper at du har forsikring so dekker alt d som skjedde! Men kor kom laptopen din ut på parkerings plassen??
Håper du får en bedre dag i morgen! (va foressten en fin artikkel om deg i fjordingen i dag) Sender en mail i morgen! Gla i deg!

Anonymous said...

kjipern Lena.
hva faen skal man si. håper du får igjen spenn på forsikringa hvertfall

Anders Fevik

Anonymous said...

Stakkars Lena, men må nesten le litt.. ka gjorde laptopen i oppkjørsla??? Stor klem Camilla