Wednesday, February 28, 2007

MUS I HUS

Iiiik.. Dagens Lena må være musejakt på rommet mitt!! Seriøs MUSEJAKT… Ruusa (min housemate) på en stol med en kost i kvar hand, og meg på alle fire på golvet med lommelykt og prøvde å tøffe meg som best eg berre kunne… DET var bare utenpå!!!

Klokka oo.oo i går holdt eg på å gå i drømmeland, da eg kjente nåke som rasla på puta mi. Vurderte seriøst å berre gi søren ”sikkert berre enda en bugg eller edderkopp” men eg sleit meg da opp, og fikk på lyset.. DET VAR EI MUS!!! PÅ PUTA MI!! EI MUS!!!
ÆSJ.. Grett at dei er på loftet, grett at dei bråkar og grett at dei lever.. men IKKJE i senga mi!!! 
Eg vekte Ruusa, og jakta var i gang… Tru det eller ei: etter 30min. med jakt på det lille rommet mitt var musa sporløst forsvunnet… vi vrengte av alle sengeklær, vi tok av madrassa, vi tippa senga, men musa var VEKK… Den hadde nok et lite bol inni(!) holrommet under senga mi, men det var umulig for oss å komme inn der… ”Den som hadde vært liten som ei mus…!”

Så da var det fram med myggnettingen… ikkje for å beskytte mot mygg, men for å beskytte mot mus……. Ken hadde trudd at det skulle skje??

1 comment:

Anonymous said...

HEISANN!!

Siste reisebrevet var KONGE!!:-)