Saturday, September 09, 2006

Cape Town... igjen og igjen

..og det blir bare bedre og bedre.
No har vi vært her ei veke.. og det er en fantastisk herrlig by. fiiiiin by.

Og eg skulle så gjerne ha skrevet masse masse her, men plutselig så har all tida mi bare forsvunnet ut i ingenting, og plutselig skal alle sammen på middag hos ei svensk jente -malin- og spise middag og drikke vin. Blir stas.
Utrulig kor rart det er å leve uten internet.. eg merka det spesielt no når eg plutselig kunne logge på med mi eiga maskin.... nesten som en lykkefølelse..*ler* JA, eg e litt sjuk... og når en får "lykkefølelse" av trådløst internet så er det vel et tegn på at eg hadde godt av å komme meg vekk fra den verden ei stund?!!
Uansett. Godt er det. Og i dag fikk eg endelig snakka med Ane og Camilla igjen... eg skulle så gjerne ha ringt til mange mange fleire, men det var den tida da... :( SKYPE. det er suverent!!!! Det kostar under ei krone minuttet... trur eg. Og da ringte eg FRA skype TIL norsk mobiltelfon!!! HØRTE DÅKKE DET??? Det går an... SKYPE.COM - kjøp ringetid og RING. eg blir så glad så glad. Akkurat no sitt eg berre og gliser- og har trua på en finfin tur på byen i dag. Long Street it is.


NO begynner dei andre å bli stressa rundt meg her, så e vel best eg avslutta og hiv meg i nåken av dei nye kledene eg kjøpte i dag... :) Håpe alt står bra til med alle der heime.. og husk: ET ORD OM DAGEN GJØR GODT I MAGEN! Så om du har fire min til overs: "send en mail da vel..." :)

hepp fra Lena.

No comments: