Thursday, March 29, 2007

En liten bilde oppdatering fra den sisste tida her. det er mulig det er mykje bilde av mine kvite vennar (sitat:mamma) men saken er jo at det er dei eg er sammen med når vi finner på kjekke ting!!! Det er berre sånn.
Har sendt inn nytt reisebrev på NIF sine heimesider for dei som er interessert:


Der står det litt meir om jobben min som idrettsfrivillig, viss det er det dåkke har lyst å vite om. :)

Og dåkke: ka med å legge igjen ei helsing i boka mi viss du er innom?!! DET ER JO SÅ KJEKKT!!! :)

Håper alle har det berre tipp topp,
Eg har det. *lena*

6 comments:

S. M. M. said...

Eg prøver å legg igjen en liten helsing når eg e innom men ha kansje ikkje vore so veldi flink i d siste! GRATURLERE m ny jobb!! Blir kjempe koselig å ha deg nært! Fy flate du e tøff!! Hadde ALDRIG klart å stå å holde på en dø slange!! (driter om den e dø - d e berre ekkelt!) Gla i deg vennen!!!

Unknown said...

Heisa Lena-med-de-pene-bena ;-) Har vært inne å lest litt om dine bedrifter det (snart) siste året. Jeg er imponert, og slik jeg kjenner deg så tror jeg du er perfekt for jobben. Det virker som en utrolig reise i både deg selv og en annen kultur. Gleder meg til å treffe deg når du kommer tilbake til Norge. Skal du til Trondheim igjen eller...? Du får stå på den siste tiden og få max ut av oppholdet. Vi her hjemme heier på deg. Stor klem, Gaute.

Jonatan Rosengren said...

Ya, du verkar hatt det finfint på Ngepi! Själv ska jeg se The Dogg i Ongadiwa i helgen sammen med min eh.. kvinnliga bekantskap!
Kram!

Anonymous said...

heia snuppa!
Høyrest ut til at du har nuk å henge fingrane i..:)
her heime går dagane veldig seint, e 4 daga på overtid, puh..
ellers e alt ok. va litt lei meg for at eg ikkje eg fekk være heime i helga på festen men men..vi e vel fleire om d..
håper du får d fint siste mnd du har igjen no.
klem frå monikken

Randi og Henrik said...

Heii! God påske Lena!! Eg ha to daga igjen før d e påskeferie..då bære d heimatt te tytebærhåjen,ski, fest og kos!! Gleda meg! Du må kose deg myykje både i påska og dei siste mnd..kjekt å lese om ka du gjere på! Stor klem frå nabojenta heime

Anonymous said...

Hallå
Ser du har lagt ut en del på hjemmsida di og at du har det bra for tida. Da er det bare en ting å si: flaks for deg.
jeg håper du har fått mailen min der jeg i hovedsak sier at dere i score nam er latterlige som ikke klarer å komme på teambuilding weekend, men at dere sef er velkommen for det. Sendte akkurat en mail til jonatan om mine tanker. snakk med ham og la meg få vite. jeg er kjekk og har akkurat nå besøk av familien min, det er flott.
Når får jeg brev?
Hilsen feviken