Thursday, December 21, 2006

GOD JUL ALLE SAMMEN

Eg vil med dette onske daakke alle sammen ei straalandes god jul der heime i Norge!!!
Eg tenker masse paa mangen av daakke... er rart med det> jul er jul. :)


No sitt eg i Windhoek, og er paa veg til Durban der mitt eine maal er aa laere meg aa surfe!!! Om det blir noko av maa fulane vete.. men det ser vi. Eg gler meg iallefall veldig til nokre veker som backpacker... det er eit fiiiint liv.

Eg har lagt ut nokre bilder eg har hatt liggande. Berre saa dei som er interesserte kan sjaa... Eg fann ut det var litt mykje tur og fest og litt lite jobb paa desse oppdateringane mine... :) Typisk.
No er her iallefall nokre godbitar fra livet mitt som idrettsfrivillig.

Kos daakke saa mykje mykje... ta gjerne ei ribbe for meg. saa skal eg ta en kebab for deg. :)


GOOOD JUUUL
... med beste helsing Nabbe-Lena.



Nokre praktiske ting:
1. det gaar an aa klikke paa bildene saa blir dei storre
2. det gaar an aa legge igjen en hilsen saa eg ser at det er vits aa legge noko her..
3. i sor afrika no, blir eg aa bruke eit anna nummer: +27 7604 71 33 85

4. for dei som har lurt paa det: mitt skypenavn er: trollet13
5. eg gler meg til aa komme til Norge igjen til sommeren!!! Er det nokon som har ein jobb i sikte til meg, saa maa daakke berre seie ifra. Alt er... ikkje grett. Det maa vaere en bra og spennende og utfordrendes jobb. Eg er klar til aa bli voksen no... men der finnes sjolvsagt grenser! Eg er ikkje Lena for ingenting. TAKE CARE.

8 comments:

Anonymous said...

Hei Lena.
Ville bare ønske deg en god jul!!
Kos deg på ferie i bølgene!
Jeg synes det er kjempe gøy å lese om hva som skjer der nede.
God jul og et godt nyttår da Lena.
Klem Christine

Anonymous said...

God jul Lena!!!! Ska helse frå mamma og pappa, Rasmus og allje hine her på Tytebærhaugen! Vi koste oss veldi me ribbe igår! For første år på lenge ekje her noke snøv..ellers e julestemninga på topp! Kos deg mykje!! Klem frå Randi

Anonymous said...

Hei, Lena. Håper at du har hatt ei fin jul. Vi vil alle ønsk dæ et godt nyttår..
Mvh Andreas, Patrick, tante Tove og onkel Roar. :)

Anonymous said...

HAPPY NEW YEAR NÆPSKRELLET....;-)

Anonymous said...

Godt nyttår Lena:) Tusen takk for postkortet av den snasne afrikanske "gobiten".
Det ser ut som du har det heilt toppers der nede, blir litt misunneleg for her heime skjer det ikkje så mykje spennande. Det blir ikkje noken afrika tur på meg, eg skal reise til australia i påska med ei veninne i stede (så det blir ikkje noken utflukte med penisatlaset på meg heller i påska, ellen blir nokk litt skuffa for det).
Stoooor klem fra Anita

ps: skal helse tilbake fra wirkola og seie at han har ikkje det så greit der oppe i finnland lengre det er litt formykje doping i hoppmiljøet.....

Anonymous said...

Good morning Africa. Gjett hvor jeg er naa, Lena. South AFRIKA! haha. det kjens veldig bra. Vet ikke hvor jeg skal bo og jobbe enda. overnattet hos myriam i natt og skal paa saann mid-term training senere i dag. tror det varer frem til den 9. januar. traff snico i gaar, og skal moete mat etterpaa. skulle gjerne moett deg og, men det kommer, det kommer:) haaper dere hadde en super herlig ferie. snakkes plutselig!!! Love Madeleine

Anonymous said...

HEI LENA! FINT Å SJÅ BILDER FRÅ DAGLEGLIVET DITT I AFRIKA. DU KJEM LITT NÆRMARE PÅ DEN MÅTEN...ELLER LENGER VEKK...DET HADDE VORE KJEKKT Å SJÅ ENNDA MEIR BILDER FRÅ DEN AFRIKANSKE NATUREN!HELSING STIG

Anonymous said...

Hei Lena!

Følger med på hva som skjer der nede vet du :) Kos deg masse videre! Virker som du koser deg masse - fortsett med det!