Wednesday, July 05, 2006

FINALY THERE!!!!

Wow... Eg kom til Cape Town i dag tidlig... HEILT SJUKT og IKKJE som eg hadde trudd!!! Det e mykje varmare enn eg hadde trudd.,. og> EG BOR PAA ET LUKSUSHOTELL! Og her skal eg bli buande til 20.juli!!! Delar rom, eller leilighet som eg ville kalle det, med ei fra norge--- i motsetning til alle andre som maa dele med folk fra andre land. Det e HEILT greit.... stoort rom, stue med tv, aircondition og diiiigert bad med baade badekar og dusj... og i hagen heile TO badebasseng. og ikkje minst tre maaltid for dag, og berre 5.min aa gaa til naermaste SPAR-butikk(!) CRAZY spoer du meg... eg gaar vel meir eller mindre rundt som et spoersmaalstegn her....

men no e litt av alvaaret begynnt... det blir laaaange dagar,, med lite tid til sightseeing. Stort sett kursing kvar dag fra kvart aatte til aatte paa kvelden... s[ det skal kjennes paa kroppen etter fjorten dagar... men DET skal eg klare. KOSA meg iallefall no. HEIA FRANKRIKE!!! (vi sitt stroedd forran tv her og ser fotball-vm.)

Oppdatering kjem fyjande snarare enn daakke anna... det e nemlig traadloest nettverk paa hotellet her.. saa daakke slepp nok ikkje unna meg saa lett!!!]

hiv og hoi... haaper alle har det berre godt. DET har eg. }
med beste helsing Lena - med bena

No comments: