Thursday, June 22, 2006

Min blogg det kommende året

WOW!!!
heisann sveisann!! Velkommen til min heilt egne blogg... eg har kalla den Namibia 2006/2007 sia det har seg sånn at eg reiser til Namibia om ei veke... og der skal eg bli bo og jobbe et heilt år.. så det som kjem til å skje på sida her e nok for det meste negrar, løver, alternativ mat, sol, sand og masse følelsar og inntrykk!!!
FØLG MED..........


Kjempekjekkt om eg får litt kommentara og helsingar her... eg rekna med eg blir underernært på kontakt heimanfrå iløpet av året... men eg skal prøve så godt eg kan å holde dåkke oppdatert!!! Og som sagt: håpa og trur dåkke kan oppdatere meg litt og....

Her e heimesida til NIF, der det vil bli lagt ut reisebrev i ny og ne, og der det står litt om prosjektet. check it out: http://www.nif.idrett.no/t2.aspx?p=21839

sjangala bangala. vi hørs. med beste helsing LENA MED BENA

1 comment:

Anonymous said...

YOU GO GIRL!! :) Blir gira berre av å lese bloggen. Utrulig artig Lena! Stå på, kos deg, ha det riktig så artig og skriv masse i bloggen!!!

helsing frå
Jannicke